tisdag 12 maj 2009

Tur i all denna otur

Igår kväll och idag har inte varit dom mest problem lösa dagarna! Får nämligen ständigt en låsning i revbenen vilket gör skiiitaont och om de inte var nog med det så har jag något som kallas Nässelutslag. Tydligen kan man få det på flera flera olika sätt så har ingen aning var dessa kliande märken kommer ifrån. Vill bara säga tack gud med en touch av sarkasm.

Men som sagt, tur i oturen. Jag fick jobb ändå! Det blir ett hat trick på Norrstrands poolen! har tyvärr rutin där nu. Det måste vara det segaste jobbet men cash flowet är inte dåligt för att vara kommunalt. 59kr/tim plus OB (obekväm tid) ibland. Det kan jag leva med! Det enda som jag måste sura lite över är att jag börjar jobba 27 juli.. och slutar en vecka före skolan. Inte roligast men...


1 kommentar: