lördag 9 maj 2009

Ännu en födelsedag

Idag fyller min moder 50 år, tror det kommer bli ett ganska så stort partajj här. Trots att min mor, min far och alla deras vänner är kring denna ålder hindrar inte åderbråcken dom att festa hårt! Ganska roligt faktiskt att se dessa veteraner förtära än en gång. Det kommer nog att anlända mellan 35-45 idag vilket resulterar att fester som min syster och jag har haft är plock-potatis!!!

Checkade in Super Nintendo spel på tradera igår, skulle vara sjukt kul att ha något nytt spel eftersom man har varvat alla sina gamla spel, men de blir väl så när man har växt upp med nintendo sen 7 års ålder eller något sånt! Ett Donkey Kong och Zelda till Nintendo samlingen skulle vara MÄKTIGT!!!

Nu ska jag fika tills jag spyr, äta tills magen exploderar in i från och ta någon bira!
Grattis mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar