söndag 17 maj 2009

Prolog och dagen efter...

Det blev party igår också men med annat folk. Jag, Börte och Fille drog till Hortlax där Ekkew hade beforeferk. Det var riktigt chill att spela lite fotboll, dunka musik, se en snabbis Eurovision och bara glassa på altanen. Vi cyklade sedan till Henke Fahlman och träffa en massa folk där, men de skulle just ut på pentan vissa av dom så då snyltade jag på Emelie Åhman privlige att få köra bil. Då hamnade jag på Max där vissa skulle käka. Men jag tänkte; kvällen får inte vara slut där så jag gick till pentan med förhoppning att komma in på något sett. När man är 17 vill inte livet vara lätt för en. Men tack vara en viss Jesper Nilsson kom jag in, ett tag. Blev senare utslängd men det gjorde inte mig så mycket. Pentan var inget speciellt, var dock kul att kunna vara med sina polare ett tag till istället för att alltid fara hem vid 12 när alla drar ut.

Ikväll är det innebandyträning på menyn och det kommer att bli sjukt skönt att få röra sig lite och lira plast igen. Gött gött. Bra dag med andra ord trots en omständig mage från gårdagen. Solen skiner och jag har shorts på mig. BOOOJA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar