lördag 16 maj 2009

10 dagar kan gå sakta

Jaha, nu for Frida till Frankrike och äter baugetter eller vad man nu gör där. Det kommer vara surt ett tag nu. Om jag vågade skulle jag hålla fast henne men... jag vågade inte.

Igår var det sauna-party hos hannah "med h" sandström. Riktigt skönt att sitta och shvettes och drick öle. Sedan så var vi i hannahs lägenhet och drack mer öl. Olle kom dit stupfull och hade tydligen druckit sedan 11, fått slut öl vid 4. drog till bolaget och köpte mer öl. Shysst som Olov är så fick jag nån mariestad av honom! Inte smartaste valet eftersom jag skulle till Frida och sova där. Jag måste ha pratat något kopiöst när jag kom dit. Men men, jag var ju glad i hågen!!!

Nu ska jag försöka hitta på något sätt att döda dessa 10 dagar hon är i Baugettlandet. Fifa 09, läsa en bok (ni läste rätt), och odla skägg.

Frida <3
(foto: Erika Grönlund)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar