onsdag 19 augusti 2009

Sista Skatesessionen sommarlovet 09

Jaha, då var den här sommaren slut. Mört. Skulle vilja leva livet någon vecka till.
Sommaren blev inte som jag hade tänkt mig.. Ganska tråkig faktiskt. PDOL var kanske höjdpunkten av hela sommaren vilket inte är någon större merit!
Jag var som själv halva sommaren; alla jobbade när jag var ledig, alla var lediga när jag jobbade.
Men nu har jag skrapat ihop lite pengar på kontot och det verkar som att det räcker till det jag vill köpa. (Som jag surrat om förr var ju kameran mitt mål efter sommaren)

***

Skatesession igår. Den sista under den här sommaren. Inte precis så att jag gråter men det kommer bli tråkigare att fota nu när det blir mörkare fortare och fortare på kvällarna. Någonting jag inte ser framemot. Bäcksvarta nätter!

Jag slänger upp en bild av vad jag skrapa ihop från igår. Var inte mycket jag gillade som fastnade i kameran från gårdagen. Ganska så besviken. Hade hoppas på bättre.

***

Glada nyheter!!! Har äntligen fått tillbaka min mobil! Får hoppas den håller ett tag nu! Jag bytt religon från Ericsson till Nokia totalt! Fast just den här Nokian krånglade så är dom ta mig fan smidigare än Ericsson! Det är en sak jag har lärt mig! Men på andra sidan, alla märken krånglar precis lika mycket! Ska dra nu tjing!




Smeel Börte Simon
It's Alive

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar