lördag 22 augusti 2009

En Halloween, En bush-fest och 6 månader senare!

Andra året på backa och det nalkades Halloween! Gemnsamt partajj med ettorna i Stockbäcken. Allt går som planerat, blir aspackad, Lalla somnar i duschen och Linn Andersson har en enorm peruk på sig! Allt verkade som en normal, fast rolig fest. Tills en Hippe/Pirat kommer ivägen för mig och jag kommenterar hennes fina väst. Det slutar med att vi pussas på toan och skiljs åt.
Detta var Frida Johansson och jag vill skjuta mig i huvudet måndagen efter helgen. Både pinsamt och pinsamt.

Andra året på backa och mina sms-fingrar har jobbat på bra vissa sms har gått till Frida.
Fest i Böle, Emelie Åhman och Caroline Sohlman har birthday pratajj! Jag gör så att Frida får komma dit! Vi... ni kan nog lista ut var vi gjorde på den festen också!

Dagen efter: Jag har tråkigt, sitter på msn. Frida har tråkigt, sitter på msn. Vi bestämde oss att ha tråkigt tillsammans och på den vägen är det!

6 månader and still going strong!

6 kommentarer: