lördag 29 augusti 2009

Ögonlocken hänger men vill inte sova!

Det är sant. Jag känner mig sjukt trött men jag vill inte heller gå och lägga mig! Vilket jävla dilemma! I Irak-kriget finns det många beslut som måste tas, många av dom är tuffa. Detta beslut om att pumpa ut sista krafterna på att se en halv film och sen lägga sig eller lägga sig nu har ungefär samma kraft som att offra 10 soldater för den goda sakens skull. (krydd, jag är trött)

***

Galet dimmigt igår. Simon, Fille, Rob och Pelle var ute igår och roade sig som de brukar göra! Helt plötsligt kommer en sjukt tjock dimma över oss. Kändes som den där filmen med dimman när alla dör! Tror den heter The Mist men är inte säker. Ska inte ljuga för er. Trots denna djävuls-dimma så kom jag hem med två kalla ben efter cykelturen hem och alla kropps delar satt kvar! Skönt. Prövade förresten min nya kamera denna dag! Den rockade lika mycket som Metallica gör på min dator just nu.

***

Fest på Linns stuga imorrn. Får se hur det går. Känner inget tagg för fest men det brukar alltid ändra sig i sista stund när man väl har en bira i handen. Iaf är det så för mig!
Tydligen ligger denna stuga jävlat i bushen. Nu snackar jag inte Sjulnäs/Roknäs bushen. UTAN BUSHEN! Det är vad jag har hört. Men hacka inte på mig, jag har haft fel förr.

***

Det blev en halv film. Fuck, inga rätta beslut idag! Ajja! Sleep tight!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar