söndag 9 augusti 2009

Kusinens 4e bil

Jag jobbar fortfarande på Norrstrand och det är fortfarande varmt. Skulle faktiskt uppskatta en regning dag snart. Men det är bara jag!

***

Då har min kusin införskaffat sig sin 4e bil och varje gång blir jag bara mer avundsjuk! 2 Subaru Imprezas, En BMW M3a och nu en Mercedes Supercharger med V8. Vars tog Volvo 740 vägen som första bil? Visserligen tror jag han äger en sådan också men den var inte förstabil och jag tror man glömmer den ganska snabbt om man tänker på dessa bilar. Vad jag vill komma fram till med att min kusin har köpt en ny bil är att det förhoppningsvis blir en photosession med bilen! Lägger upp två bilder nu så ni kan fö en försmak! Han kom nämligen förbi och visade upp bilen lite idag! Så bättre bilder kommer! I promise!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar