söndag 4 oktober 2009

Fest igår! Bakis idag...

En bra kväll igår måste jag säga, förfest hos Carro S i Munksund och sen houseparty hos Anton theWizard. Top 3 igår:

  • Ruff och knuffar i Maxkön för att få sig en hamburgare
  • Martins bail på väg hem. Slänger sig över ett stängsel och halkar i landningen
  • Hällgrens ENORMA snorkusa som vill inget annat än att komma ut ur näsan hans
Denna kväll får 8 av 10 fyllor!!!

Ska fota Petter idag btw, MMA porträtt ska det bli. Hoppas det funkar men man får sällan exakt den bild man har i huvudet in i kameran.När jag är klar med alla sportporträtt jag ska ta så slänger jag upp dom här. En är ju redan klar på Kim Högberg med golfklubban i högsta hugg.

"Hej, förlåt att jag stör igen". Det var ett tag sen jag slutade förlåta den där jävla bitchen! Less på spotify reklamen men jag är alldeless för snål för att införskaffa Spotify Premium. Nu ska man Dra vidare! BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar