torsdag 8 oktober 2009

Xbox-haveri

Min kryss-låda har gått sönder efter en flashning. Lite synd eftersom jag nyligen har införskaffat mig Fifa 10. Det jag menar är att jag är fotbollsfanatisk och kan inte spela ett spel jag sett framemot ett tag. Det svider i mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag fixa detta snart. Imorrn förväntar jag mig sitta i min soffa med konsoll-handkontrollen igen.

Läste en sjukt roliga sak på aftonbladet idag:
Kinesisk media tror att det finns ett samhälle/stad mitt i norrlands skogar med 25 000 lebbar som härjar. läs om det själva här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5923425.ab

Still praktik på OMY det knegar på! Lär mig lite då och då. Redigerar en massa och för tips hela tiden.

En bild från filip i vintras. Redigerade den nu men ajja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar