måndag 14 september 2009

Förlust...

Dålig upptadering, men nu skriver jag. Spelade en match idag och det sket sig. Förlust med 6-4... och nästa helg väntar Kiruna. Inget roligt lag att möta.

Annars då? i helgen var jag på stugan våran fredag till lördag. Våran brygga hade nämligen dragit åt helvete så vi fick bärga den, farsan och jag. Lördagen drog jag hem och var med en massa folk på kvällen. Sen händer det inte mycket. Har mest boring och hoppas på något kul ska dyka upp. Ser dock fram emot Stockholm med Frida. Kan behöva en powertrip till någon annan ort. Jag är ju ta mig fan en insnöad pitebo som det bara kan bli!!!

Hört att det kommer bli gratis för studenter att träna på Korpen enligt Frida. Skulle vara klockers! Extra träning gör inget. Speciellt när man inte har råd med något gym-kort.

Nu har jag bättre saker för mig....INTE HAHAHHAHAH! men seriöst jag ska sluta skriva nu! Ork it.

1 kommentar: