lördag 19 september 2009

Då har det blivit förökning i 18 års kullen. Denna gång: Lallerts.
Det firades med kalas i en enorm rökkåta på fortlax med en enorm släkt som lalla tydligen äger. God var maten iaf... Nu är det bara cirka 898 timmar kvar tills jag också blir 18.

Fan va sjuk match Wibax Patriots hade idag. Gudförbannat!


MGMT – Electric Feel - Justice Remix
En riktigt härlig låt.

Inge partajj idag, eller ihelgen i överhuvudtaget. Känns inge motiverande att fara på förfest, fyllekäka mellan 11-12 på kvällen och sen gå hem medans alla andra är ute o festar vidare. Säger inte att jag älskar pentan/kalles eller så utan det skulle vara roligt bara om festen kunde bli 2-4 timmar längre. Men ajja min tid kommer. Den är bara enligt min åsikt typ 2-3 månader försenad! =)

Bilder från i veckan
när jag och Alexander var i skogen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar